Nuž, rozhodla som sa, že napísať knihu je pekné, ale zbytočné, ak neviete, čo si o nej myslia čitatelia. Preto som sa rozhodla zaviesť akciu Kniha zdarma a moju prvotinku V labyrinte Temnoty si môžete stiahnuť úplne zadarmo. Pokračovanie (ucelenejšie a teda lepšie, lebo ho nebudem skladať z poviedok) V labyrinte Samoty bude po dopísaní k dispozícii taktiež zdarma, ale asi to nebude v blízkej dobe, keďže to, čo z neho mám, je ešte stále na papieri 😀

Ja osobne mám na vás len jednu prosbu. Rada by som, aby ste mi svoj názor na ňu napísali buď sem do komentárov, alebo zrecenzovali na svojom blogu, o čom by som bola tiež rada informovaná. Ide mi totiž predovšetkým o váš názor a nebojte sa ma upozorniť ani na chyby. Len prosím neriešte gramatiku, lebo s tou sme s Rainorchid bojovali až do posledného dňa 🙂

Ďakujem vám za váš čas obetovaný knihe a vaše názory 😉

