Pôvodný názov: Woojooui Byuli
Alternatívny názov: Ujuui Byeoli / Ujuui Byeori / The Stars In Space / Star Of The Universe
Rok vydania: 2017
Krajina pôvodu: Kórea
Počet dielov: 3 (hodinové)/6 (polhodinových)
Žáner: Romantika, hudobné idoly, tragédia, smutné

Anotácia:
Woo Joo (Suho – skupina EXO)je výborný spevák, ktorý má mnoho fanúšikov. No i tá najväčšia hviezda časom vyhasne a i Woo Joo sa po 7 rokoch ocitá na hranici svojich možností. Fanúšikovia sa od neho odvracajú a on nie je schopný napísať milostnú pieseň so skutočnými emóciami a chytľavou melódiou.

Ha Na je študentka, ktorá zomrela a v posmrtnom živote začala slúžiť ako Shinigami (boh smrti), ktorého úlohou je sprevádzať duše mŕtvych na poslednej ceste. Ha Na si zo svojho života nepamätá nič, okrem svojej lásky k Woo Joo-ovi. Preto keď nadíde jeho čas, tak sa rozhodne ochrániť ho za každú cenu.

Recenzia:
Dorama ma šokla hneď v prvej minúte, ale i napriek rýchlemu deju musím uznať, že jak herecké výkony, tak i námet boli dobre spracované. A aj keď môže v úvode pôsobiť ako komédia, tak ja osobne som sa nenasmiala, ale slušne som si poplakala. Musím sa priznať, že v posledných troch epizódach som vlastne nerobila nič iné.
Osobne moc smutné doramy nemusím, som zástanca riadnych happy endov, ale v tomto prípade je to na vážkach. Koniec bol šťastný a smutný súčasne, tie emócie, ktoré vo mne vyvolal so mnou ešte nejakú chvíľu pobudnú.
Ak si chcete pozrieť príbeh osudovej lásky, tak toto je niečo pre vás 🙂

1ce929a17e1dc5284bf061c9bad99c9c

Hodnotenie: 5/5

Online: viki.com (bez prekladu)
Download: ulož.to (SK subtitle – prekladateľ Dorama Queen sťahujte z odkazov na jej blogu, alebo priamo z ulož.to – menu vpravo, nepodarilo sa mi separovať tie s hardsubom)

TtkKm7O

