Pôvodný názov: Moon river
Alternatívny názov: Ming Ruo Xiao Xi
Rok vydania: 2015
Krajina pôvodu: Taiwan
Počet dielov: 30
Žáner: Romantika, komédia, hudobné idoly, tragédia, rozdiely v spoločenských vrstvách

tumblr_nwtgkjC7J81r5c02zo1_500

Anotácia:
Ming Xiao Xi pochádza z malej dediny Fénix a podarí sa jej so svojim nadaním na Kung Fu dostať na prestížnu školu Guang Yu. Ibaže Xiao Xi je už na prvý pohľad úplne iná ako zbohatlí študenti tejto školy a hneď v prvý deň si zavarí na problém, keď sa rozhodne chrániť pred šikanou kamaráta, ktorý pochádza z jej dediny. To by nebolo nič zlé, keby pri tom nenakopala zopár zadkov z elitného spolku, ktorý škole vládne.
Od tejto chvíle je Xiao Xi uvrhnutá do problémov elitného spolku a jeho členov, no okrem problémov nájde i lásku. Lásku, ktorá je slepá, no verná a spravodlivá, ale takáto láska musí byť neustále skúšaná, aby sa stala večnou.

tumblr_nv2gvph35s1r5c02zo1_500

Recenzia:
Z anotácie na viki.com som sa do doramy veľmi nehrnula, ale hlavný herec Mu Liu Bing (Sam Lin – skupina SpeXial) mal tak rozkošný kukuč, že som sa dala nakoniec presvedčiť a neľutovala som! Musím uznať, že občas sa mi to tiahlo, ale pri toľkých častiach sa to hold občas stáva. Ku koncu mi už aj prišlo, že nejaké tie podstatné detaily boli opomenuté… (spoiler – ako zachránili Sha Shu a Hao Nana? Kam sa podela Lucy? Príliš ľahko sa vyriešila hlavná dejová zápletka…)
V každom prípade to bolo po prvý raz, čo som naozaj fandila hlavnému páru a ich láske. Nie že by maturant Che (Evan – skupina SpeXial) nebol rozkošný, ale podľa mňa sa snažil málo a aj keď už s ním bola nejaká tá scéna, tak mal taký chladný pohľad, nežný, to áno, ale bez skutočného citu. Až ku koncu som mu troška zafandila, ale len troška. V tejto dorame sa totiž nejednalo tak úplne o ten absolútne neprístupný typ hlavného hrdinu, ktorý hrdinku skoro celú doramu týra, aby jej na konci šplechol do tváre, že ju vlastne miluje (ako decko na základke). Páči sa mi zvolený prístup a postava. Ale koniec dobrý, všetko dobré a doramu odporúčam 🙂

tumblr_nve8v530CG1scwzf8o6_1280

Hodnotenie: 4/5 (za chladnejší charakter maturanta Che – ale páčilo sa mi ako dal Liu Bingovi po papuli 😀 )

Online: viki.com (titulky sú len asi do poloviny, potom už len anglicky)
Opening: SpeXial

