Pôvodný názov: Poolhawooseu Take 2
Alternatívny názov: Full House Take 2
Rok vydania: 2012
Krajina pôvodu: Kórea
Počet dielov: 16 hodinových (32 polhodinových)
Žáner: Romantika, komédia, hudobné idoly

7c15e8ef34ec29c87bb1dc3723bb1f44474f2bf3_hq

Anotácia:
Jang Man Ok sa ako malá dostala k svojmu dedkovi po tom, ako jej tragicky zahynuli rodičia. U dedka v Hapkido dojo musí prísne dodržiavať pravidlá, no len čo sa dedko vydá na cestu a ona je voľná, začínajú sa problémy.
Take One je známe duo spevákov – Tae Ik a Kang Hwi, ktorí sú spoločne svetovými celebritami. Žiaľ Tae Ik je náročný a všetky štylistky prepúšťa, lebo nevyhovujú jeho nárokom. Je tiež známy ako módny terorista a toto nelichotivé prvenstvo si drží už 5 rokov.
Tae Ik a Kang Hwi spolu neustále súperia a pri tejto príležitosti ukradne Tae Ik skúter, ktorý patrí Jank Man Ok. Už len za túto jeho hrubosť by s ním najradšej nemala nič spoločné.
Na druhú stranu, s Kang Hwim sa stretla v meste, no kvôli nej si ho všimnú fanúšikovia a ona mu pomôže ujsť.
Postupne sa zhodou náhod a za pomoci Kang Hwi stáva Jang Man Ok štylistkou pre Tae Ika. Ale dokáže nevinné dievča prežiť medzi dvoma superstár vo svete šoubiznisu??

tumblr_mhhtm4ZMg61ri28kto1_400

Recenzia:
Dorama sa mi veľmi páčila. Viem, že často začínam touto vetou, ale naozaj ma veľmi zaujala a potešila. Herci sú skvelý, obzvlášť ten, čo hral Kang Hwi, zamilovala som sa do neho. Je to absolútne skvelý herec i spevák. Tae Ik mi najskôr pripadal ako ázijský Michael Jackson, chvíľu mi trvalo zvyknúť si na ten výzor a divné vlasy. Zvláštny účes mala aj Jang Man Ok, ako ovečka, ale našťastie si ho neskôr zmenila. Pri tejto dorame som si síce nepoplakala, ale niektorých momentov sa mi uľútostilo. Samozrejme sa všetky týkali Kang Hwi-ho.
V každom prípade doramu určite odporúčam 🙂

tumblr_mdhoeqECAv1qfakbgo5_r2_250

Hodnotenie: 5/5

Online: viki.com
Download síce je na ulož.to, ale nie sú titulky. Na viki.com je to online s titulkami.

