Pôvodný názov: Ki Hwanghoo
Alternatívny názov: Empress Ki
Rok vydania: 2013-2014
Počet dielov: 51
Krajina pôvodu: Kórea
Žáner: Historické

01c4dc98b4

Anotácia:
Koryo je malá krajina utláčaná Yuanom a je nútená posielať do Yuanského paláca konkubíny a eunuchov. Medzi odvlečených otrokov patrí i Nyang a jej matka. V noci sa im však naskytne príležitosť na útek, pri ktorom je matka Nyang zavraždená priamo pred jej detskými očami a tento obraz smrti v nej prebudí túžbu po pomste celému rodu El Temura. Hlava tohto rodu je regentom v Yuanskom cisárstve a cesta k pomste nebude jednoduchá. Život si pre Nyang pripraví mnoho prekážok, ktoré musí prekonať, aby dosiahla to po čom túži.

7

Recenzia:
Priznám sa, že v historických doramách sa ešte tak veľmi neorientujem, ale táto ma rozhodne zaujala a to i napriek veľkému počtu dielov. Od doramy som sa nevedela odtrhnúť a zamilovala som sa do herca Jin Yi Han, ktorý hral postavu Tal Tala a aj keď mu zo začiatku nebolo daných mnoho replík, tak nakoniec to bola jedna z najlepších postáv a to jak svojou úlohou, ktorú v deji zohral, tak i svojim čestným charakterom.
Pokiaľ ide o kostýmy, tak tu tiež nemám čo vytknúť, boli jednoducho nádherné a meče neboli plastové 😀 Už som si všimla, že v niektorých doramách sa používajú i takéto šialenosti. Oni si fakt myslia, že to nebude na kamere vidno?! No, to je fuk.
Dorama je skrátka skvelá a veľmi sa mi páčili bojové scény, ktoré boli skutočne vymakané a nemala som im čo vytknúť. Dorama pôsobí autenticky, čo je vždy veľkým plusom 😉

Jin Yi Han

Hodnotenie:5/5

Download s titulkami: ulož.to
Obrázky: google

