Ahojte,

dnes sme mali krásny deň a tak sme si so snúbencom urobili foto výlet do ZOO. To znamená, že tu mám pre vás kopec fotografií. Skôr, ako sa do nich pustíme, napíšem vám niečo o jej obyvateľoch a projektoch. Možno vás dokonca motivujem k návšteve, či sponzoringu 😉

IMG_4824

V ZOO máte možnosť naraziť na bežné druhy, ktoré sa nachádzajú voľne na území slovenskej republiky (rys, bažant, jeleň…). K dispozícii máte i 19 druhov zapojených do programu ochrany zvierat (panda červená, žirafa, nosorožec, zubor…). K dispozícii je i 13 druhov zapojených do európskych plemenných kníh (krokodíl, kengura, hyena…). Od začiatku tohto roka sa v ZOO narodilo 15 mláďat.

IMG_4898

Ja osobne som sa veľmi tešila z dokončenia dlho očakávaného vlčieho výbehu, ktorý výrazne prispel k zlepšeniu ich životných podmienok. Nový výbeh sme mali možnosť vidieť v celej jeho kráse a celá svorka vyzerala oveľa spokojnejšie a menej nervózne ako kedysi. Takže ďakujem každému, kto im prispel na lepší život 🙂

IMG_4903

Ako sme si návštevu ZOO užili?
Ako každý rok, i tento krát som si návštevu užila a tešila som sa ako malé dieťa s pohľadu na zvieratká i možnosti pohladiť si ich. Všade síce nájdete cedule, aby ste sa zvierat nedotýkali a nekŕmili ich, no keď si na vás oslík vyloží tú chutnú papuľku, no odolali by ste?! Ja som veľká milovníčka zvierat, takže možnosť priblížiť sa k nim je pre mňa vždy zážitkom a užívam si to 🙂
Tohto roku, ako som už spomínala, mi najväčšiu radosť urobil vlčí výbeh. Je to veľké zlepšenie.
Najviac ma šokoval bordel vo výbehu vedľa surikát. Oni to tam síce mali upratané, ale hneď vedľa to vyzeralo ako na smetisku a myslím si, že jeden deň zbierania odpadu by nikomu neublížil a návštevníkov by to potešilo.

Webová stránka: ZOO Bratislava

Lev biely

IMG_4877

Leopard škvrnitý

Tiger Biely

Mačkovité šelmy

Vlk šedý

Orangutan

Lemur Kata

Iné primáty

Leňoch (spí ako klbko chlpov)

IMG_4829

Surikata vlnkavá

Obojživelníky

Hroch obojživelný

IMG_4909

Nosorožec

Žirafy & Zebry

IMG_4908

Sviňa divá

IMG_4906

Diviak

IMG_4900

Pásavec

IMG_4832

Kopytníky

Vtáky

Hlodavce

IMG_4827

Hmyzí eko hotel

IMG_4896